Wizytówki

Wizytówka to jedna z najbardziej tradycyjnych form reklamy, ale o niesłabnącej popularności. Pomimo postępu technologicznego i powszechnej dostępności telefonów, tabletów, palmtopów i innego typu urządzeń mobilnych, papierowe wizytówki nadal są w użyciu. To najszybszy, a przy tym elegancki sposób na promowanie swoich usług. Jego zaletą jest możliwość wykorzystania w niemal każdej chwili, nawet, a może zwłaszcza wtedy, gdy nie ma czasu na bardziej rozbudowaną prezentację danej oferty. Spotkania biznesowe, konferencje, szkolenia, a także przypadkowe sytuacje – w każdym takim przypadku wręczenie wizytówki jest jak najbardziej wskazane.
Warto zaznaczyć, że nie Działki Łódź jest to nachalna forma reklamy, a wręcz przeciwnie. Wymiana wizytówek jest w dobrym guście i stanowi taktowny gest. Należy jednak pamiętać, aby wizytówka była odpowiednio zaprojektowana i wykonana. Powinna korespondować z identyfikacją wizualną marki, np. posiadać logo firmy, odpowiednią kolorystykę i krój czcionki. Ważna jest też treść, czyli zawarcie wszelkich niezbędnych danych kontaktowych, warto zadbać też o chwytliwe hasło przykuwające uwagę. Niemniej istotna jest jakość realizacji, np. użycie wysokiej klasy papieru. Tak wykonane wizytówki ułatwiają pozyskiwanie nowych klientów i stanowią standardowe narzędzie pracy każdego handlowca i człowieka biznesu.